Är så ledsen !

Hejsan förlåt jag vet inte hur många gånger jag
har sagt det men jag glömmer alltid  skriva 
men idag så tänkte jag skriva 
i morgon så ska jag och min syster och kanske en kompis gå
och shoppa klädder för 
första dagen i skolan 
hoppas vi hittar något fint vi kommer
ta kort och ladda upp lovar 
 igen .men jag ska ladda upp en film
som jag just nu älskar och den har också en jätte bra
tittel Älska mig 
 
Del 1
Del 2
Del 3
Del 4
Del 5
Del 6
hoppas ni gillar den och förlåt om ni tycker den har för många svär ord eller 
värlig mycket mobbning  men filmen är jätte bra lovar
 börja gråta första gången jag såg den
 ha en trevlig dag  kram 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Silvia

Hoppas att allt är bra :)

Svar: Ja så där men vi måste byta till bloggplatsen du kan söka om du vill tack för du kommentera och ha en trevlig dag :) kram angela
Angela And Mayra ♥

2012-08-06 21:03:59
URL: http://Slm.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0